Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 25. oktober 2010

Udfordring!:)

Ja tenk at eg har fått ein udfordring, føle meg som ein ekta bloggar nå då! jaffal nesten;)
Går t tie litt ti mellom kvert innlegg, mn sånn e d bare, plutseligt e d sturttravelt her jemma å plutseligt har eg ganske goe ti t både d eina å d andra...:)

Udfordringen komme fra giraffmamma, å lyder som følger:
"Når lo du sist og av hva?"
Eg lo sist nå nettop av han sjønnasen i Jakten på Kjærligheten som hadde skreve sang t frierane sine å sang for di mens han spelte gitar, han e så herlige syns eg å ja eg måtte le høgt flerne gange! Lige når folk isje e så høytidelige å kan tåra å jør sånn!
Heia han, håbe han får seg ei herlige kåna nå:))

Så ska eg vel senda den vidare og? I tilfelle så sende eg den t følgende blogger så eg lige å lesa:)

Snart komme eg jammen m ein give-away og! Eg har funne ka eg ska j vekk å alt, d vente bare på ein ledige stunn! Så følg m:))

Store klem:)

7 kommentarer:

  1. Der var du igjen ja!
    Fin vri Giraffmamma fant der, tihi :o)

    E spent på Give Away eg nå ;o)

    Ha ei supen veka videre vennen, med eller uten tid te blogging :o)

    SvarSlett
  2. Artig utfordring fra Giraffmamma:)
    Giveaway kan vi godt like ja:)Melder meg på allerede jeg;)

    Ha en fin tirsdag:)
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  3. Ha ha ;) Ja det er herlig med slike folk :)Jeg har en utfordring til deg på bloggen min også ( det er frivillig om du svarer ) ;)

    Ønsker deg en flott dag i morgen :)
    Klæmma fra Janne :)

    SvarSlett
  4. Hi hi,artig at du skriver det bakmeg...for for et par år siden daklamerte jeg helt positivt at jeg ikke har humor.....
    Takk for at du utfordret meg,skal ta den senere i uken!
    klem♥

    SvarSlett
  5. :) Morsomt svar! Alltid gøy å høre om jva som setter folk i godt humør!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Tihi, han blei ikkje med meg him nei ;o)

    Lov å drømma da...

    Utforsdringer både her og der på deg ser eg snuppa :o)
    Ha ein superfin kveld videre!

    SvarSlett
  7. Morsomt med utfordring, og tusen takk
    for at du vil gi den videre til meg :)
    Skal få tatt den etterhvert!

    Ha en fin kveld videre,

    klem :)

    SvarSlett