Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 29. juni 2010

Bjerkreim brukskunstforening:)

Farmor har meldt meg inn i brukskunstforeningen her, og vi skal ha sommerutstilling nå i 2 uker, som åpner på lørdag! Så på torsdag må jeg ned med det jeg har lagd og vil stille ut - og selge. Ganske skummelt! Er ikke vant med å vise meg sånn fram lixom... men er jo spent og da, om folk liker det;)

Uansett, i går lagde jeg 4 store smykketavler.
De har alle fine sølvrammer, og kroker til å henge smykker (eller hva du vil) på:)



Slet litt med motivasjonen i starten og tenkte typisk "hva om ingen liker dem" osv... men fant ut at det måtte jeg bare ikke tenke på!



Måtte bare lage dem som jeg har lagd de andre, som om de bare var til meg selv, det er jo de jeg har fått skryt for og, de som gjorde at jeg ble meldt inn i denne foreningen... så da kan jo ikke det være så gale;) Også gjør det ikke så mye om de ikke selger heller da, for da kan jeg ha dem selv;)



Responsens så langt har vært bra da, fra største skatten min - Leon, han bare måpte "ooiii" når han kom hjem fra barnehagen igår, syntes de var så fine!
Han er så herlig <3
Når han er så fornøyd med mamman sin, så må jeg jo bare være fornøyd selv også:)



Han hjalp meg med å få på siste lakkingen og før leggetid, veldig stolt da når han får være med, og sjikkelig konsentrert <3



I dag er det heklingen som står for tur..



Skal hekle en del kleshengere, så det er bare å henge i;)





Har også heklet en del oldemorsruter, som jeg tenkte å hekle sammen til små, søte dukkepledd:) Og gjerne stiller jeg med noen hjemmelagde lys og, får se hva jeg får tid til.. Utstillingen åpner som sagt på lørdag 3.juli kl 12! Du finner oss på Heradshuset på Vikeså:) Og har da åpent hver dag fra 12 - 17, t.o.m. søndag 18. Vi er mange utstillere, og der er mye fint å se på og å kjøpe - smykker, foto, kort, malerier, hjemmestrikket osv.. Alle er hjertelig velkomne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar