Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 1. oktober 2010

Noen av mine vakreste bursdagspresanger;)

Fekk eg av min sødaste, kjæraste husbonde

(eller han hadde misforstått ka eg ønska meg så eg måtte gå å bytta d eg fekk, mn d va jo dette eg egentligt sko få;))




Denne nydeliga stettskålå har eg drømt om ei stunn:))





Oppi har eg lagt ett lide gelelys så den minste litle skatten min har lagt i barnehagen:)

Elske alt skattane mine lage ♥





Å alle di fine rammane di har altså! Ønske meg så mange forskjellige - å nå har eg endeli fått ein:))

Har satt i ett utprinta fantastiskt bilde av meg å mi snillaste styste storesyster så flytte fra meg på søndag ;( Der komme snart ett eget innlegg om hu, eg må bare få grene fra meg nok t at eg orke å skriva d fyst...

Ha ei goe helg alle samen!

Eg glede meg t kino ikvell å marken imårå m familien:) ..mn d blir og siste gang eg får ver m syster mi å tantegutten før jul... so its not all good;(

Store klem:)

5 kommentarer:

  1. Nei og nei , enda mere gaver fra Husbondn ;) :) Synes no det var bra med planta jeg da ;) Bra jobba Husbond !! ;) Skal søstra di flytte , håper det ikke er så langt unna da . Jeg har ei søster , hun bor i Oslo . Alt for langt unna , jeg skal besøke henne i høstferien , gleder meg :)

    Ha en super helg :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Åhhh, ska søs flytta langt vekk då mon tru? Glede meg te du har tørka tårer og får laga et innlegg ;o)

    Flinke å "velga" presanger husbonden ser eg... ;o) Og såååå harligt bilde av deg og søs da!! Te å bli glad av :o)

    Nyt siste dagene og ha ein superfin helg!!!!

    Klemz

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått bursdag!! :)
    Kjekt med fest og gåver og stas!

    Takk for koselege kommentarar på bloggen min! Alltid kjekt med respons, veit du! :)

    Ønskar deg lukke til på marknad i helga,
    og håpar helga blir god og lang og fiiiin! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. For en nydelig stettskål!!

    Ønsker eg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett