Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

lørdag 11. desember 2010

Den nydelige snøen

Der va jo så isane kaldt å mørkt å trist, mn så kom den fine kvide snøen å dekte øve å lyste opp å jor at alt bare såg så perfekt ud! Mn inatt har ann regna vekk;( Å alt e bare bløtt å glatt å ekkelt...
jajaj, what goes up must come down... åså forhåpentligvis opp ijenn:) Til då - så har m jaffal minnene;)




Takk for fine kommentarane dåkke legge ijenn!

Har låge m flunså eg å minsten har hatt falsk krupp, så har isje fått vært så mye ront så eg vil, mn sånn e d her i vinterhalvåret.. Blir gal av dette råtna iskalda huse så jør oss så syge heile tiå!! Glede meg t å få flytta ja.. Å d blir i slutten av februar!!:) Så m har d ganske travelt nå, må få på plass d viktigaste iallefall - som golv, vegger å tak, å jærna ein do..? e isje så kresne nå itte någen år i dette huse;) Bare d e tett å muggfritt så!:)
Elrs drive eg stor planlegging av årets pepperkakehus, har lagt ein del detalja i dag å hb å få lagt malen nå ittepå, så fyll m;)

Nyd lørdagskvelden folkens! Knib:)

4 kommentarer:

  1. huff og huff- Men håper virkelig dere er i bra form nå da:) Ikke noe for helsa med mugg og trekkfullt hus nei:)
    Her i Trondheim holder snøen stand, det blir faktisk mer og mer:) Synes det holder nå jeg, men jeg får vel ikke bestemme:)

    Gleder meg til å se pepper kakehuset, her bruker vi ferdigkjøpt, bare montasje er greit det, synes jeg:) Artig å se hjemmelagede hus, folk er så utrolig kreative:)

    Fin søndag ønskes fra Trine.Klem

    SvarSlett
  2. Nei men stakkar vennen ;) Er du skranglete ennå . Ikke rart at du gleder deg til å flytte i nytt hus ;) Jeg er så glad på dine vegne :) hjemmelaga pepperkakehus er jammen meg litt av en utfordring ! Jeg jobbet en gang på en militærleir, på kjøkkenet der. Vi laget en gang hele militærleiren i pepperkake. Du kan jo bare se for deg for en jobb ;) Men det var gøy ! Pepperkakeleiren sto helt til påske Hi hi :)

    Ha en fin søndag June :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Uffda, det høres ikke bra ut- du får smøre deg med tålmodighet så lenge:)
    Nydelig vinterbilde!!!!!
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  4. Flott stemningsbilde. Håper dere er bedre nå! Heldige du som har et så flott nytt hus som venter på dere :) Noe å glede seg til etter jul også!

    SvarSlett