Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 22. mai 2012

Vinnerlykke:)

Jeg pleier aldri ha flaks, men når jeg først har det så viser det seg å være på ordentlige saker;)
Jeg var nemlig så utrolig heldig å trekke vinnerloddet hos Marte med bloggen Hos Farmor,
og premien var intet ringere enn en valgfri pute, ramme OG wallsticker fra nettbutikken hennes som du finner her!
Vanskelig å velge ja!
Idag kom pakken frem til meg, og jeg måtte jo ned fortfortfort å hente den;)
Veldig fornøyd med disse tingene altså Marte! Tusen tusen takk igjen:))





Hvilken wallsticker jeg valgte får dere se når det er kommet på plass;)
Blir en fin anledning til å vise litt fra inngangen og:)

Herlig med sol og sommer eller hva???
Blir den beste pinsehelga på lenge:))
Nyt det mens det varer!:)

1 kommentar:

  1. Så hyggelig å vinne ..heldigen deg!
    Gratulerer... Gleder meg til å se klisteret ... ;-)

    Ja, super deilig med sommervarme !!!!
    Sitter fortsatt i singlet og ungene har badet i sprederen i ettermiddag :-)
    La det vare ei stund!

    Fin tirsdag til deg!

    Nina

    SvarSlett