Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

søndag 24. mars 2013

Enda nærmere påske!;)

 
 
Oppe tidlig i dag jeg, kl 7, herlig, uvanlig,
men kanskje ikke så rart ettersom jeg i hverdagen må opp hall seks...
 
 
 
 
 
Så jeg har gått fra å være totalt b-menneske,
til å være nå mer en type a...
 
 
 
 
 
 
 
Men det er fint da,
å få bruke morningen.
Nyte freden, lyset,
knipse bilder i nattkjolen,
bake grovbrød til frokosten,
så får resten av familien og nydt litt godt av at jeg er oppe tidlig.



 
 
 
Påskepyten ble henta ned fredag etter jobb,
jeg å minste koste oss med å "sette den rundt forbi"
som han sa det så fint 
 
Veldig kos å hente inn litt bjørk å henge små søtinger på...
er herlig å se etterhvert når de spretter ut,
så får vi litt tidlig vårfølelse inni stua:)



 
 
 
Guttene har lagt fine påskekort
 
 

 
 
 
og litt diverse annen påskete pynt:)
 
 

 
 
 
Som alltid litt ekstra bilder av det grønne bordet,
det er liksom litt favoritt;)
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
God påske til deg som har startet ferien allerede!
Her er det jobbing noen dager til,
men så har vi jo "fri" så mye i april vi da vettu;)
 
Tudelu!:)

2 kommentarer:

  1. Det var koselig at du liker grønn fargen på soverommet mitt :) vi liker den veldig godt ennå :)

    Den heter S1010-G40Y Vi malte med Gjøco Bliss glans 40 for vegg og panel

    Lykke til

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. I am really loving the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A small number of my blog visitors have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any solutions to help fix this problem?

    Feel free to surf to my blog post: visit link

    SvarSlett