Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 26. november 2010

♥ advent



Ja tenk nå har m komt så langt!

Ganske utroligt koss tiå bare går å går... Har gleda meg å venta lenge føle eg, aligavel kom d nesten som ett sjokk når eg leste inne hos Kaspara at d e 1. søndag i advent på søndag!! Jaja, så e d jaffal isje någe å venta på lenger!;)
Har isje funne fram all pynten ennå eg, bare d nya så har fått sin plass t nå - som denne stjernå fra Euro Pris (t ein hundrelapp) - syns den e så fine:)



Ha ein fine adventshelg alle samen!:)

5 kommentarer:

  1. Hei :) Så godt å se at andre også er litt ivrig på å få frem litt julepynt ;) Fin julestjerne , jeg har kjøpt lilla lys . Men så kom jeg på det nå at jeg har jo ikke hentet ned adventsstjerna !Opp på loftet igjen ;)

    Kos deg videre i kveld :)
    Klæmma i flæng !!!

    SvarSlett
  2. Eg e ikkje kommt så långt...
    Men nå e det helste maling her, så adventen får venta litt.

    Trur du den vente på meg??? ;o)

    Ha ei aldeles superstrålande helg!

    SvarSlett
  3. Ja, tiden går fort! Synes alltid tiden før jul raser av gårde...
    Fin stjerne :)

    Ha en fin kveld og en super helg,
    klem

    SvarSlett
  4. Ja,vips er det advent...!! Men klart du kan ha flere advenststaker...en i hvert rom vettu!!
    klem♥

    SvarSlett
  5. Hei June
    Hi, hi,.... godt jeg minnet deg på det..
    Adentskrans-oppskriften er til to kranser (rundinger) Er man ikke så mange om den kan en jo fryse den ene til neste adventssøndag.
    Lykke til!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett