Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 30. november 2010

Litt julepynt..:)

Julen e ei ti m høge kosefaktor ♥ Lige å pynta t vanligt eg, så då jør eg selfølgeli d t jul og:)
Eg syns at d kan visa ijenn litt lixom! E d jul så e d jul!:)

Denne sjønnasen henge i eine vindue:)



Sinkhuse her fekk eg i adventskalenderen min på søndag ♥ Har ønskt meg sånnett leeeeenge!!!:))



De tørka sommerblomstene har blitt bytta ud m "snøkvista"...:)



Ein lidn nisse passe på amaryllisen (e d amaryllis? trodde jaffal d..) - som forøvrigt og står i ein maisboks;)



E veldigt glae i lys å engla:)



Den blåe her e litt babushka-aktige syns eg..



Her har eg tømt snøkuler på ett stettfat i sink, å satt glassengla









Har og satt fram litt sopp for anledningen;)





Å imårå e d 1. desember! Har ett par gutta her så glede seg veldigt t å få åpna den fyste gaven i pakkekalenderen, "kan eg isje åpna bare ein mamma? nå? ..... nå?...... nå då? årh....."

Eg glede meg eg og:)

3 kommentarer:

  1. så mye fin pynt du har:)
    Omtenksomme mannen som hadde kjøpt zinkhus til deg:) Kos deg i førjulstida, June:)

    Klem fra Trine, vi har bakt brød, muffins og berlinerkranser i kveld:)

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    du ble den heldige vinner hos meg :o)
    grattis!!
    Send meg ditt navn og mailadresse på mail til meg...den finner du på høyre side i bloggen min!!

    SvarSlett
  3. svibel e d vel??
    flotte bilde ja! har fått sett alt i "virkeligheten" og, å syns alt va veldi så fint å koseli :O) som d jo allti e hos deg, lillesøss.
    Store førjulsmask!

    SvarSlett