Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 30. oktober 2012

Til hverdags

 
Til hverdags dekker jeg med mitt fineste dekketøy!
 (å til fint dekker jeg med det dyre vi fikk til bryllupet;))
- det er mye gammelt, såklart, men og noe nytt innimellom;)
 
 
 
Jeg samler jo litt på sånneher saker og ting,
men finner ingen glede eller poeng i å ha dem stående i skapet..
Derfor bruker jeg dem så ofte jeg kan,
til hverdags rett og slett.
Det er jo de dagene vi har flest av, så de er de viktigste


 
Skikkelig glad-tallerken denne her! "Anne Marie" heter den:)
 

 
Duk er og kjekt å bruke til hverdags
- da får den gjerne ligge en stund og -
ikke som når det er kalas på gang, da er det jo alltid noen som søler;)

 
Denne fikk jeg på loppis for en tier,
beste bondeblåfargen

 
Fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar