Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 1. oktober 2012

Enkel bursdagspynt

I går var det bursdagsfeiring her på gården.
Mannen kokte deilig middag og lappa sammen kaka som jeg hadde bakt kvelden før,
og jeg koste meg med borddekkinga.
Fin arbeidsfordeling
..særlig siden det var min bursdag;)


En fin vase fra KID
(nesten gratis på vennesalget de har gående nå;)),
fylt med steiner og to greiner fra i fjor,
og tre kronelys..
 


 
 
Jeg hadde lyst å imponere med en sjikkelig høy sjokoladekake,
så jeg søkte rett og slett etter "høy sjokoladekake" på internett
og fant denne her.
 
Jeg leste heldigvis igjennom alle kommentaren og først, så derfor delte jeg røren i to former med en gang, 
og stekte de i ca 35 minutter, 
så slapp jeg å ødelegge 1-2 kaker først..(som jeg leste flere hadde gjort), så gjør det du og hvis du vil prøve deg på denne:)
 
Vi (han) delte hver del igjen i to og fylte kaka med to lag sjokoladekrem og ett med vaniljekrem...
mmmmmmm
 
Men nå er det på med malebuksene her, det er jo mandag så det er bare å komme seg i gang!;)
 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i går !!
    Denne kaken har jeg lagt i favoritter ;)
    Den må prøves.
    Fint du har pyntet til fest !

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var!
    Så digg kake! Ja det var lammet ditt ja,så søtt <3

    SvarSlett