Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 11. august 2010

Fra skape t mor

Fekk overtalt mor t å kvitta seg m litt "rod" her ein dag;) Så eg kom jem m masse kule, fine å deilige gamle laken og sengetøy. Någe e fint å heilt - d vil eg bruga, mens annet ijenn e tenkt t å bli sydd om t ka eg enn måtte få lyst på:)




Dette bare elske eg! E veldigt gammalt då så vise isje så godt, mn d e jo ein av favorittblomstene mine så e på:)
(burde jærna strykt di litt før eg knipste bilde? jajaj...)





Denne nydelige gamle blonden komme nok t å klippas av å sys på någe aent




Herligt blomstrete
laken, blir kansje skapt om:)
Men putetrekke m røde blomste på ska få ver akkorat som d e




Dette e og ett sånnet deiligt laken, får se ka som skjer m d;)









Grønt dynetrekk t dobbeltdyna... m har isje dobbeltdyna så spørs kor lenge d e så heilt så d e nå...:)









Kjempekult retro dynetrekk! Hadde d isje vært for at d e dobbelt sko d fått vært just som d e, mn nå må d nok klippas litt i ittekvert:)










Brunt laken, godt å ha som bakstykke f.eks. på ett pledd. E mye mørkare enn d vise på bilde, å e og mykt å godt:)









Rosa gammalt dynetrekk..












Fler myke å goe laken t å sy m, e oransje å gult - isje rødt å kvitt som d nesten ser ud som på bilde...









Fint gammalt dynetrekk, har to faktisk, å ett putevar. Di blir koselige å reia opp gjestesengå m:)









To t herlige laken så nok ska bli sydd om ittekvert:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar