Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 7. september 2010

Mer hus:)

Ting fortsette å skje der borte, å eg LIIIIGE d!!:) De har gravd innte så d går ann å se ca koss hagen blir, ganske store allerede - å større ska ann bli! Hagen blir på to plan, så dåkker ser. Her e den nedre delen:)







Og her e den øvre:)





M ska fylla i heile den gamle veien (den så den grønne bilen her står på), så jah, hagen blir ganske store:) Å der de holde på å grava her ska m laga t ein store platting. Her ska eg få opp hengekøyå imellom trenå, å nyda kveldssolå ♥

Her ligge takstolane klare, tage komme opp i neste uga allerede! Å ugå itte der komme vinduene å dørene! Gu så fort d går nå - å godt e d!!

Å d e så kjekt:))





D va når m kom opp her på visningen, å såg dette, at m blei heilt solgt


Den frie goe følelsen m får her, e nesten som når ein e nyforelska, sjikkeligt sommarfolga i magen å alt e bare herligt:)
Eg elske byen og eg då, å har tidsnok kjent på anger for at m solgte i byen å flytta ud her.. d e isje alti liga lett. Flytta jo fra venner å alt d vanta.. Mn eg tror d har mye å sei og at m leie å bor her så m jør nå, for m ein gang eg komme bort på gården, så kjenne eg på den goe følelsen ijenn. D blir sånn "åja - d e derfor m bor her ja...:)" Så eg satse på den følelsen holde seg hos meg når m flytte inn - d va jo derfor m tog sprange;)

10 kommentarer:

  1. Ser jo GIGANTISK ut jo!!!

    Og eg har ein beskjeden drøm om et vaskerom...

    Kos deg videre med husbyggeutviklingen snuppa! :o)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så spennende å bygge sitt eget hus, og dere har til og med tegnet det selv!Imponerende!
    Tenk å få innrede et hus fra scratch, det hadde vært en drøm altså.
    Tusen takk for søte kommentarer på bloggen vår:)
    Jeg følger deg videre jeg!
    Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  3. Heihei :D
    Så hyggelig at du vil være med, jeg ønsker deg lykke til ;) Men jeg må desverre be deg om å prøve å bli følger en gang til, jeg har hatt veldig problemer med dette ;)
    Så fin blogg du har, her skal jeg kikke litt mer, etter at jeg har ryddet litt i heimen.
    Ha en fin kveld :D

    SvarSlett
  4. Herlig,herlig og den beliggenheten er jo bare RÅ!!
    klem♥

    SvarSlett
  5. Tusen takk :D:D:D x2
    Ja jeg syns du skal hekle litt da ja, (jeg kjenner til fotball opptatt tv) det finnes jo så mange fine oppskrifter at det er heller tiden det står på for min del. Ja sy kurs det kunne jeg jaggu meg og ønske meg gitt, jeg har igrunn bare kjøpt meg en maskin (mai i år) og hoppa i det uten å vite hvordan. Uten en læremester så blir de mange rare resultater av og til gitt. hihi
    Klem

    SvarSlett
  6. Tihi, det e nok akkurat så stort så det ska værr tenke eg :o)

    Blir spennande å sjå kossen det blir te slutt! Glede meg faktisk kjenne eg :o)

    Glede meg og øve å sjå at det e blitt litt fart i kommentarene her sjå deg og, det fortjene du!!

    Og selveste Andregasellen som følger! ;o) Du kikkte innom den flotte bloggen tenke eg ja.

    Du begynne sikkert å bli lei av kommenteringen min ittekvart tenke eg, men av og te må jo barra ting seiast :o)

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Spennende tider hos dere skjønner jeg!!
    Kommer til å bli fint å bo i disse vakre omgivelsene :o)
    Rammen på bildet mitt var ferdigmalt....så jeg vet ikke hvilken grønnfarge dette er! skal kikke litt på disse gammeldagse fargene tenkte jeg og se om jeg finner noe lignende :o)

    ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  8. Hei du!
    Å, det var kjekt å lese dialekten du skriver på, det var som jeg hørte en blid sørlandsdame prate i vei inni hodet mitt! Det gav seg når jeg var ferdig med å lese altså, bare så det er sagt... ;)
    Er nok ikke alle som setter pris på å ha en liten bergenser i hodet når de leser, men jeg pleier å skyte inn en setning her og der, for gradvis tilvenning.
    Tusen takk for hyggelig hilsen og følge inne hos meg! Blir gjerne med deg vider, jeg.

    SvarSlett
  9. Å milde måne ;) For et hus og hvilken fin utsikt ! og dere har tegnet det selv :) Dette ser spennende ut ;)Tusen takk for at du vil følge meg :) Selvsagt vil jeg følge deg også , gleder meg ;)

    Ha en fin fin dag i morgen :)

    SvarSlett
  10. Måtte barra kommentera litt te eg ;o)

    3 nye følgerar på ein dag, og nåken så flotte nåken og da!! :o) Det vett eg jo av egen erfaring ;o)

    Du legge nå så skjønne spor itte deg du og da snuppa!! Blir superglad kvar gong :o)

    SvarSlett