Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 14. desember 2010

Barnas hus ♥

Eg har isje lagt planane om mitt pepperkakehus på hyllå ennå altså, mn eg fekk litt vondt av at d sko lagas itte unganes lalletid - spesielt nå når eldstemann har mast om å laga pepperkakehus ei goe stonn.. Så då handla eg m meg ett sånn ferdighus idag så di sko få pynta heilt sjøl:) Å jett om di va fornøyde å koste seg då ja!



Minst liga mye snob jekk i magane så på tage vel å merka! Sunne kvelds d vel på ein tirsdag.?;)



Nissefar blei ganske øvejidde....



Hoho! Å viss någen lure på om pyntingå virkeligt va heilt uden voksen-bestemming, så har eg bevis.. Å jett om eg lo når eg såg d!



Minsten har nemligt slengt på någe hallspist og han....;)










6 kommentarer:

  1. Hohoho, hodeløs seigemann faktisk :o)

    Nydelig bilde i forrige innlegg vennen!
    Håpe du har ei skikkelig fine førjulstid :o)

    SvarSlett
  2. hahahaha, lo godt jeg også da jeg så den halvspiste seigmannen:) Gutten er god da, han greide å stoppe før seigmannen ble helt borte:)
    Superfint pepperkakehus og artig nisse:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Hehe. Et typisk barnepyntet hus! Jeg hadde også planer om et estetisk pepperkakehus i år, les pyntet av mor og mor alene. Fjorårets var nemlig grønt og rosa og langt fra estetisk. Vi får se, kanskje vinner den bløthjertede moren i meg i år også ;)

    SvarSlett
  4. Ååå det var et skikkelig fint pepperkakehus! Helt toppers! Hans og Grete og jul og alt, sånn skal det være :)

    SvarSlett
  5. Så koselig! Ingenting er så sjarmerende som
    et noe overpyntet pepperkakehus utført av små barnehender..
    DET synes jeg er VAKKERT!!
    Vi har et som har ligget her en stund nå, men ikke fått tid til å pynte det.
    Skal se om vi får gjort det denne helgen :-)

    Ha en fin helg,

    klemmer

    SvarSlett