Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 14. mai 2012

Ei hylle på kjøkkenet

Har endelig fått på plass ei fin liten hylle på kjøkkenet,
den er snikra av en kompis av far faktisk, han lagde den på sløyden for en del år siden.
Den var trehvit med noen svidde merker opppover på siden - han hadde jobba hardt med dem for å få den til å se tøff ut vettu, så det føltes nesten litt stygt å male over alt..
Men er vel tross alt kjekkere at den er i bruk, enn at den står stua bort innerst i en kjeller?

Jeg synes iallefall den ble helt super på kjøkkenet vårt:)




Denne supersøte knaggrekka som har ligget på vent i noen år nå fikk og endelig sin plass:)



Bildene ble altså tatt den 11.;)


De fleste tinga som står i hylla kom fra vinduskarmene.. Er jo fint å ikke ha for mye som "sperrer" for utsikten?


Eller er det for nakent?


Jeg er litt usikker...

Denne søte ugla er jeg i motsetning totalt sikker på:)
den kjøpte jeg på Plantasjen.


Nå venter kontorarbeid å litt sofasliting.. er ganske utslitt etter alle helgas festligheter.

Komfirmasjonen gikk supert - og komfirmanten var veldig stolt og fornøyd:)
Og det er vi og




7 kommentarer:

  1. Så fint det ble på veggen med den supersøte hylla og knaggrekka:) jeg synes ikke det ble for nakent i vinduskarmen, det er så fint det som står der:)
    Liker stolene dere har rundt spisebordet og den brødbomma er da bare lekker:) Mange fine Foggjoting i hylla ser jeg:)
    Gratulerer med vel overstått konfirmasjon:)
    Bingo som du har under her, har jeg kjøpt også, det er SÅ artig:)
    ha en fin dag:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hvor ser det bare smukt ud! Og hvilken udsigt!
    Jeg kan stadig ikke lade være at bemærke din fine Daisy krukke :o)

    SvarSlett
  3. Herlig hylle :-) Kan tenke meg snekkeren hadde jobba godt med svi merkene... ;-) husker det var stas på sløyden å svi...:-):-)

    Men er enig i at den gjør seg bedre hvit!!

    Vinduskarmen ser passe dekorert ut ;-)

    Håper du får ladet batteriene til neste økt på torsdag...hipp hurra!

    Nina

    SvarSlett
  4. Kjempe fin♥ Herlig med ekstra hylleplass på kjøkkenet til pynt og nips :)
    Syns det ble veldig fint jeg, og greit at en kan se ut vinduene hihi...:)
    Ønsker deg og dine en herlig feiring på torsdag♥¨
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Så fint det er med slike hyller :)
    Og du har så mye fint på den !!
    Har man en fin utsikt så syns jeg ikke man skal ha så mye i vinduskarmen.
    Hos deg er det fint :)

    Kos dere i morgen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Hei June. Takk for fin kommentar på bloggen min :)
    Så koseleg blogg du har :)
    Bur du ute på Usken, eller? Kjempefint hus, og eg likar veldig godt stilen din :)
    Ha ein god dag, og ikkje minst ein fin 17. mai i morgon :)
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  7. Fin hylle !!
    ..og takk for fine ord om bidraget..spennendes!!
    Stor stas å være i finalen..og må si den premien frister veldig!!!

    Ønsker deg en flott 17 mai feiring!!!

    Klem:)

    SvarSlett