Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 4. juli 2012

Snart skulegutten ♡

Han er klar!
Rommet er klart!
..nå venter vi bare på meg.....;)
..eller det er jo ingen som venter da..tida går enten jeg vil eller ikke;(


I mangel på kontorstol eller sånn flytta jeg opp yndlings-kjøkkenstolen hans -
sjølsagt den blåe;)
Pulten fikk vi av snille mannen som jobber på søppelplassen:)
Den har fått en del strøk med hvitmaling,
og skuffene forskjellige grønnblåe sjølblanda farger..




Hyllisen ved sia av rommer en del småbokser med leker,
kofferter, skattekister og andre hemmelige skrin, smånips "fra han var liten", ett lite skap til stasj og
ei herlig mappe til tegningene:)
(planen er å bygge ei skuffe som passer under senga så iallefall lekene kan samles der)



Heffalompen har fortsatt plass på rommet,
sammen med den kuleste bagen vi fant på bruktbua:)
Det fine teppe har mor (mommor) hekla



Liten flaggvimpel fra søstrene grenes er teipa opp over vinduet,
de fiiiine plakatene med tall og bokstaver fant jeg på etsy:) 




Kule pulten med ei lita hylle på sia:))



Senga har jeg og malt, sengeteppet har jeg sydd,
og nattbordet er likt lillebror sitt (fra fretex) med ny maling og knotter.
..og skuffene er stappa med perler og småting - alt som han finner rundt forbi og bare MÅ ha;)

Da blogges vi igjen over helga tenker jeg - i morgen flyr nemlig jeg og mannen til Oslo:))
Så nå er huset vaska og klargjort til gjestene som skal innvadere oss mens vi er borte
- snilleste barnevaktene som endelig kommer hjem fra Praha, også stikker vi;))
Så jeg gleder meg både til å dra og til å komme hjem igjen

Håper du og har ei fin helg foran deg!
klem:)



5 kommentarer:

  1. Herlig gutterom! Lykke til med skolegutten:)
    Sommerklem fra Tone

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint du har ordna rommet hans:)
    Jeg liker at han samler på alt han finner rundt forbi jeg, slik var våre barn også;)
    God tur til Oslo:)
    Og det som er bra med å være borte fra heimen er den gode følelsen ved å komme hjem igjen:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fint gutterom:)Ha ein flott tur til Oslo,herligt å komme seg på tur:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Her var det massse tøffe detaljer!
    Liker bloggen din og har lagt meg til som følger hos deg !
    Masse kjekke bilder, så her skal jeg titte litt mer !

    SvarSlett
  5. Kjempefin pult! Ja, på søppelplassen er det utrolig mye brukbart og fint...det vet jeg for jeg jobber der. Vi har en butikk på gjenbrukstorget der vi selger det som andre kaster....supert med gjenbruk:-)

    SvarSlett