Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 7. desember 2012

Den gode julestemningen

Den sniker seg jammen på! Å godt er jo det;)
 
 
Pynten kommer krypende fram den og,
men heldigvis ikke nissene og det med den fine røde julefargen på
-det får vente litt til;)
 

 
Den fine lyslenka (fra Indiska) fant seg godt til rette på det grønne bordet,
den speiler seg så fint der 
 
 
Det gir en så god stemning og følelse med både lys i lenker og lys i stjerner,
akkurat hva vi trenger i denne mørketida!
Snøen hjelper litt på den og;)

 
Med disse bildene kaster jeg meg på Nibs utfordring for desember og,

 
 
 

 
 
Men nå må jeg starte på husstell og fjøsstell,
så jeg får tid å stelle megselv og for ikvell skal jeg nemlig ut på vift!
Jeg har faktisk takka ja til Annfrids invitasjon til å være med på bloggtreff!
Du kan lese om kvelden vi har i vente på hennes blogg Min Glede.
Jeg gleder meg!
.....å gruer meg...;)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig pynyet julebord hos deg! Lykke til i utfordringen , det blir så spennende! Legger meg til deg og titter snart innom igjen!

    Velkommen på julebesøk hos meg!
    Mvh Jeanette

    SvarSlett
  2. Så fint! Du har det skikkelig koselig. Lys trenger vi mye av for tida. Lenka på bordet var nydelig. Fortsatt god førjulstid til deg!

    SvarSlett