Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 18. januar 2013

Påskeblomster? Vårblomster? ...på vinteren?

 
Noen syns det ene, noen det andre, og noen synes det er for tidlig nå, altfor tidlig..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men jeg liker dem allerede jeg,
for de står jo så fint inne og.
Og de er så fine, og enkle å ha med å gjøre..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg liker å tyvstarte.
At våren kan begynne i det små,
 innendørs,
allerede nå..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har enkelt pakket mine inn i gråpapir, surret fast med litt hyssing.
Så kan de settes hvor du vil, i ei skål, på ett fat, i vinduskarmen...
di skal jo nesten ikke vannes så det går fint.  
 
 
 
 
 
 
Hva med deg?
Er du en tyvstarter?;)
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jeg er nok heller en som overraskende må innse at ...oi, nå var allerede våren her!:) syns tida går så fort, i det ene øyeblikket sorteres inntrykk og minner etter jula, i det andre øyeblikket er liljene her:) men våren er et høydepunkt! det er fantastisk å se når trær og blomster virkelig springer (må alltid til mosvannet tidlig vår...)
    nyt liljene dine:) og god helg!
    klem nina

    SvarSlett
  2. Eg pleier å henge litt etter eg men plutselig er det hos meg og,det er godt å få det litt vårligt inne og,for ute er det kaldt:)
    Det er nok litt prega vinterpynt hos meg her desse mnd men må kjøpe friske fine blomster å ha inne:)

    Fin helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. så koselig med litt vårstemning inne =) litt farge er alltid deilig =)

    SvarSlett