Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

torsdag 9. september 2010

Realitetsblogging?

Realitetsblogging e såvidt eg har fått m meg, å visa litt rod?
Visa litt bilder av den mørke, uhøvla sannheten?
Ka som egentligt skjer i heimen, å koss d egentligt ser ud?
Vel - her komme litt fra meg, for de som tør;)

Sannheten e at isje alle sauer e stygge, någen e rett å slett dridløgne!
Denne e isje våres altså! Bare så d e sagt;)




Har vært mannalause siden søndag, han har vært i heiå å samla sauer. Må sei d va litt herligt og, når eg kom jem så va jo alt liga ryddigt å fint så når eg forlot d:)

Men igår va d slutt på moroa, ingen tid t å bretta kler..



(Tydeligt eg hadde jaffal hatt ti t å vaska ein del når han va vekke då!)



Mannen måtte jo få goe massasje å pleie itte fjellturen! Stakkars såg ud så ein 80-åring så kom hinkane heim att....



Den litle kjøkkenbenken fylle mannen opp m rod på 1-2-3...

*Kremt* d skilte va d visst eg så fekk i posten...;)

Kjøkkenborde bar heldigvis isje så mye preg av mann når eg inntok frokosten idag..



...å jo, der va d...



D va D! Spennande? D e jaffal litt av realiteten her i heimen, mannnen rode - å eg rydde.

(Men nå e jo klenå bretta å rydda på plass, kjøkkene e strøgent ijenn, sofapledd e lagt fint å putene lett bankt... så allerede nå e jo realiteten ein aen ijenn;))

Fredag imårå allerede jo! Hb dåkke alle får ei kjempefine helg!!

Eg ska kosa meg å feira at eg har fått så mangen kjekke følgara!!;)

Sette store pris på dåkker alle samen:)) Tudelu:)

6 kommentarer:

  1. Det e sååå godt å sjå!!!

    Vurdere å realitetsblogga litt eg og. Då hadde eg jammen gjort maaaange glad her inne!! ;o)

    Blir sånn; ahhh, godt eg ikkje har det sånn så henna da... tihi :o)

    Og den største gleda ein kan ha, e jo å gjørr andre glad.

    Spent på feiringa di :o)

    ♥´¨)

    ¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
    (¸.·´

    SvarSlett
  2. Tihi, søte du :o)

    Eg meinte egentlig hintinga di om Give Away, men deg og rødvin i pysjen e sikkert bloggbart det og ;o)

    SvarSlett
  3. Herlig ;) !! Synes det er en artig vri dette med realitets blogging ;) Det kommer nok et fra meg også skal du se ;) Digga den tapeten dere har på kjøkkenet :) Juhu ! Kos deg masse i helga :)

    Klæm fra mæ :)

    SvarSlett
  4. heihei

    Takk for fin kommentar hos meg. Nå har jeg fått lagt meg til inne hos deg og. Blir koslig å følge med deg videre.
    Soppen er ifra kremmerhuset. Kjekk liten krakkesopp å sittepå den der :)

    Btw elsker hylla du har over spisebordet. Ahh en slik en hylle til å stille ut fine ting i står høyt på min ønskeliste!

    God helg til deg å dine.

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  5. Jippi!!!

    Der har jentå mi fått seg 2 nye følgerar seg eg! :o) Tenk at en kan bli mærr glad for følgerar på andre sine blogger (som en bryr seg om da vel å merke) enn sin egen :o)
    Misforstå meg rett, eg syns det e stas med nye følgerar, og e veldig overraska øve kor mange som har lagt seg te i det sista.

    Du e nå barra den absolutt skjønnaste!!
    Kommentaren din på realitetsblogginga varma spesielt. Jada, tørke tårer...
    Tenk at du får nåke ut av blogginga mi *snufs"
    Då e det jo verdt det, så eg kunne blogga kun for deg og eg. Bloggen din og de fantastisk harlige kommentarene dine lyse verkelig opp i hverdagen min og ska du veta!

    Knip rett tebake!!!

    SvarSlett
  6. superherlig blogg du har her ;D

    SvarSlett