Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 1. september 2010

Vilken dag!!

Idag blei eg vekte av at Johannes grein, d e isje sånn d pleie ver - enten ligge han å jabbe å synge, elr så robe han "MAMMA!" - aldri bare grine..
Så joda, han va syge, E syge. Har spydd i heile dag stakkars;( Høge feber og. Å grinete. E løye d, han e så greie t vanligt, å supergrinete å krevane når han e syge. M Leon e d omvendt. D e jo isje så svart/kvitt altså, di e jo begge både krevane å greie heile tiå, mn sånn på spissen så e d sånn. Jah.
Eg måtte ha Leon og jemma då for eg kan jo isje få kjørt han t barnehagen når lillebror bare spyr. D sista han trenge då e jo ein biltur. Å eg trenge helr isje ein bil folle av spya.
Mn d va faktisk godt å ha han og jemma. Han hjalp meg jo. Sprang å fant papir når eg holdt bøttå å Johannes spydde. Henta på cola å kluda. Har vært så goe:)
Så har m helste såde på sofaen å sitt på film heile dagen, alle tri, avbrutt av ørten tura på bade då for klesskift å dusjing;/ Å når endelig mannen kom fra jobb, så va d kun for å henta Leon å dra rett i familieselskap... så d va ganske gørr.. Mn heldigvis stoppte spyingå t Johannes då, i ittemiddag, så nå e d "bare" høge feber å grining:) Uanz, nå va d godt m kvell.
Go kvell alle samen:)


1 kommentar:

  1. Namaste ;o)

    Uff da for ein dag! Godt det ikkje e så mange av dei. Håpa det blir bedre i mårå då og at det blir kos å værr hima med han :o)

    SvarSlett