Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 30. august 2010

Bruktfunn!



Se ka eg fantbruktbutikken her om dagen!! For 30 kr fekk eg ta m denne nydelige hyllå jem! Eg tapetserte ann m litt diverse retrotapeter eg har, å syns ann bare blei superkoselige:)








Har hengt ann opp i legekrogen t guttane, så kan di samla småskattane sine i ann - som di bla. finne i kinderegg...;) Di elske jo å lega m sånne småting, kjøre rundt på di i hengarane å skoflene på traktorane, elr potle m di å legge di oppi små kiste osv... åså hende d jo og at di av å t faktisk kjøre m di små bilane (men d e svært sjeldent;)).



Dette toge e faktisk ein av favorittane t Johannes, for d fekk han velga seg heilt sjøl på nille, åså va d follt av små drops oppi, å han elske snob:) (va isje så mye då for d e jo ett lide tog, mn d va stort for ein lidn gutt<3)



Hjerta å stjernå har eg å Leon perlt, å stjernå e så søde for ann lyse i mørke, så den måtte få bo på lofte:)



3 kommentarer:

  1. Sååå fint!!
    Finne ingen settehyller eg, så eg har bestemt meg for å laga min egen versjon. Det e det det blåa e ;o) E imidlertid slått ut av forkjølelse og øyrebetennelse, så eg får sjå ka tid eg får vist ferdig reultat :o)

    Angående moms og toll, så kom faktisk pakken på døra uten krav om hverken det eine elle det andra... Vett ikkje om det evt. komme ittepå, elle kanskje eg var heldig? :o)

    Eg fant jaffal ut at når eg tenkte både meg sjøl, kalender og julepresanger, så blei det såpass masse handel at eg syns det var verdt det si det var så mange gode tilbud, hihi :o)

    Og du snakke misunnelig... Eg vil heller ha et nytt hus ;o)

    SvarSlett
  2. Hei June-mor! Du aner ikke hvor koselig det er å komme hjem fra jobb og se at det bare renner inn med kjempekoselig kommentarer fra deg:) Du er såååå søt!
    Så utrolig koselig settekasse du har laget! Massevis av personlighet og særegenhet...og det liker vi!

    Håper uken din har startet bra så skrives vi;=)

    Klem, Hanne

    SvarSlett
  3. I dag var det vel Mumsi så va jille så lagte innlegg og e villig te å svara på spørsmål fra oss "nye" spraylakkererar :o)

    Men eg kan godt påta meg kred for å ha oppmuntra na da ;o)

    Finfin kveld videre te deg suppa :o)

    SvarSlett