Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

søndag 15. august 2010

Tidlig blogging



GUBBA så hardt å stå opp før syv!! Måtte hjelpa mannen å få ungane klare t levering, d e denne eine dagen - annekver mandag - han levere nemligt, så då må di tiligt opp. Å kver gang tenke eg at eg ska jaffal gå rett å legga meg ijenn når eg har fått di ud dørene, mn kver gang så ende d m at " nei, fysta eg va oppe...", å idag blei d "fysta eg va oppe, kan eg jo blogga":)


M har hatt ei heilt herlige helg! Umuligt å isje ha d i d fina vere så har våre då!! Åså har m jo fått opp så mye på huse:) Her ser dåkke den siste veggen, 3 vindu framme e i kjøkkenet, d nesta e på vaskeromme, å d bakerste e på do:)



På tide å klatra opp å ta en kikk inni:))



M har så å sei bodd borte m vanne, bading å soling å bøttegrilling;) Ungane har kjørt båd og å fiska, fredeligt å godt:)



Igår va m i Stavanger å spiste middag m familien, så fekk m sitt litt på blomsterfestivalen og før di stengte. Leon, Sebastian å eg prøvde lykkehjule, å m vant kver vår gang! Sebastian valgte denne nydelige buketten



Eg tog og ein bukett å ga t syster mi å mannen, va diras 1-års bryllupsdag m feirte
Å Leon ville ha ein sånnein fine potteplante:)



Åså fekk eg kjøpt meg 4 fine små vasa m disse nydelige blomstene i:)






Idag blir d IKEA tur på meg å syster mi, å ein tur innom båsplassen, hb eg finne någe kjekt:)) Ha ein goe dag alle samen!!:)

1 kommentar:

  1. Wow - ser ut som dere får et flott hus på et nydelig sted!
    Spennende å følge med, for det er vel ikke så lenge til du bor i nytt hus :)
    Ønsker deg en fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett