Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 10. august 2010

Endeligt!



Har låge litt på ladsiå i sommarferien, har våre herligt d og då, mn har gleda meg litt t å få tbage kverdagen og så eg sko få lagt meg någe fint, å d fekk eg jort idag!:)



Har pynta opp ei lidå "hylla", e egentligt ett lysfat eg kjøpte billigt på JYSK, lurte på om eg sko mala ann, men så syns eg igrunnen ann va fine mørkt og - isje alt kan ver kvitt å sølv;)



Så eg fant fram någen fine ark, så blei ann litt retro å kule syns eg



Den kan f.eks. brugas t å oppbevara diverse småting i på sy-romme mitt ittekvert når eg får d;) Elr den kan stå t pynt m diverse småting i, sånn så ann jør nå:)



Åså har eg "lagt" meg någen fine fyrstikkeske:) Blei litt kluss m malingå, men d va jo fyste gangen, så då e d vel greit.? Blei fine uansett syns eg:)



Greit å konna ha di liggane på lysfatå, så har eg fyrstikkene der eg trenge di:)









Har og hatt to boksa ståane lenge på vent, å di fekk og kledd seg idag, å fant så sin plass i den fina kjøkkenhyllå:)



Men nå vente Greys å ein herlige eplepai - den ska dåkke få høra mer om imårå:)

1 kommentar:

  1. Så flinke du har vore da!!

    Her går det mest i rydding og klargjøring for oppussing, så sånne kreative prosjekt "bør" vel helst nedprioriterast sjå meg tenke eg :o)

    Likte spesielt godt settehylla og dei boksane du hadde tapetsert ;o)

    Og du fant ut av hjertene ser eg, hihi :o)
    Kjekt å hjelpa, me må jo dela det me kan meine nå eg :o)

    SvarSlett