Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

torsdag 19. august 2010

Retro-refresh

Inspirert av den godeste Namaste m bloggen Kreativ ♥ Impulsiv , kjøpte eg någen sånne billige boksa på IKEA her ein dag, å igår friskte eg di opp litt;)



Denne gule blei litt vel gule.. jaja, jaffal jennomførte;)



Denne ska få romma litt perler å sånt tenke eg, blei så søde m blondekant å greier:)



Å denne lagte eg t minsten, ska samla tuttane oppi her tenkte eg..



Fekk ann på plass på nattborde hans igår, på siå av rammen m sangen eg synge mye for han når d e lalleti ♡ Han va fornøyde då "nin, niiiin"



Friskte og opp ett par tidsskriftsamlere..
Før:



Etter:



Åså va d lapskaus t middag, å fruktsalat t dessert:)



1 kommentar:

  1. Åhhh, så flotte dei blei da!!!
    Blei rørt og glad eg nå for å sjå at eg har inspirert te nåke sååå nydelig! ♥
    Smelta spesielt for bildet på guttungen sin boks :o)

    Har masse fint papir og tapet eg og som eg har sånne planer med, men tenkte eg sku prøva å styra meg litt og begynna forsiktig, tihi :o)
    Og nå blei eg inspirert av deg snuppa, så takk!

    Du må forresten sjekka ut bloggen te hu så eg har skreve om i dag. Hu e endå ferskare enn meg og deg, og eg trur du komme te å trivast der inne :o)

    SvarSlett