Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 14. juni 2010

Endelig mandag...



Etter denne helga var det spesielt godt at det ble mandag, ble litt vin sammen med gode venner på lørdag.. hehe, jeg er ikke vant med sånt lenger;) Men vi hadde det sinnsykt morsomt! Så det var verdt det:)

Solen skinner idag, det liker jeg! Ungene er i barnehagen og jeg har vært på en liten luftetur med ene tanten min, det var koselig. Må nok ut en tur etter middag med ungene og å plukke noen fine blomster! Vokser så mye fint ugress her oppe:)
Så tror jeg det blir pizza til middag idag, det passer vel fint på en mandag...:) Ellers håper jeg mannen min snart kan få fiksa pcen min, så jeg kan få vist bilder av hekleriene og oppussingsprosjektene mine;)

Ønsker dere alle en fin mandag!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar