Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 14. juni 2010

Velkommen:)

Hei og velkommen til min blogg - Junes rom, med adresse fruusken siden junesrom var opptatt;)

Jeg er gift, har to små gutter, og to bonusbarn som nærmer seg tenårene. Vi bor på gård på landet, og nyter stort sett dagene her. Fredelig og godt:) (av og til for fredelig, men det er heldigvis ikke så langt til byen da..) Vi holder på og skal bygge nytt hus her nå, de siste årene har gått til tegninger og planlegging, men nå denne uka skal endelig grunnmuren støypes!!

Jeg elsker interiør og fine ting, GAMLE ting.. å gå på loppemarkeder og bruktbutikker - finner jeg noe som jeg kan pusse og male litt på så blir jeg så glad som en unge på julaften:)

Det vil nok bli en del bilder her på bloggen min, jeg tar mye bilder, litt for mye til tider, hehe, men er så redd for å glemme noe.. Liker bildene best i goe gamledagse fotoalbumer så jeg kan sitte og bla i dem og mimre:) Ett bilde kan si mye mer enn tusen ord vet dere:)

Håper du vil følge meg her inne, og legg gjerne igjen noen ord når du er innom:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar