Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 23. januar 2012

Et lite lørdagskalas

Snøen kom til helga, og 5-åringen vil ut på ski! 3-åringen liker ikke like godt å være ute i all snøen, så da blir jeg gående litt midt i mellom og strekker ikke helt til hverken her eller der....


 Så vi sendte en melding om ikke naboungene ville komme på besøk og leke i snøen med storebror, så kunne jeg å lillebror være inne og sysle på kjøkkenet heller..


Det viste seg å være en glimrende idè for alle!:))

De lekte å koste seg sånn ilag, og minsten syntes det var deilig med litt fred - akkurat som meg;)
Vi bakte kanel-i-svingen, og dekket på til fest;)


Ikke så mye som skal til - en skål med hversin sjokolade, og en med sugerør..


En sandkakeform med noen få nonstop i til hver...


Fest-lunsj!;)


Også daisyen min da...:)


Senere var det varming av tær foran ovnen;) 
Viktig å hvile ut, selv etter en avslappende dag!:)


Håper du og hadde en fin helg!
..og at mandagen og har gått greit;)


- June -

3 kommentarer:

  1. Så utrolig trivelig dette ser ut da:) Skal ikke mye til nei,men du har gjort deg flid, ser jeg:)
    Nybakt gjærbakst er bare det beste jeg kan få:)
    hadde ei herlig helg med ungdommene på hytta vi:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Heisan June
    Dessverre har jeg reservert Daisy-skålene til en dame som skal plukke dem opp en av de nærmeste dagene, June.
    Ser du har en del av dette fra før.
    Nydelige bilder forresten!
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Snø først og gjærbakst etterpå, høres herlig ut!
    Klem♥

    SvarSlett