Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 11. januar 2012

Velkommen inn:)

Åh så herlig å få logga meg på her igjen!
Altså meg og data er ikke alltid på nett...heheh, å 2011 var så absolutt ikke vårt beste år!;/ Men nå regner jeg med at jeg og mannen fikk ordnet dette for godt igår.. eller så vet vi iallefall litt mer om hva vi skal gjøre evt. neste gang det blir så sinnsykt kluss. NOK OM DET.
For vi har jo faktisk flytta inn i huset nå! (Dvs. i juli...;))
Og endelig kan jeg få vise dere litt her på bloggen min!!
Syntes det var helt naturlig å begynne på kjøkkenet jeg.. Det er jo her vi som oftest er;)

I romjula fikk vi handla oss ett uhyre rimelig bord på IKEA, det vi hadde var veeeeeldig falleferdig, så det var ganske trygt å godt å få dette i hus;)
 Stolene er fortsatt de gamle da, like spennende å sette seg på hver gang for å se om de holder...

En gammel melkekrakk fungerer vanligvis som "bar-krakk", men nå står den visne azaleaen fra julen fortsatt der så...


Denne nydelige lysekrona er ett kupp fra OBS - og har ligget på lagring i garasjen i over ett år før den ble pakket opp og fikk lov til å skinne;)

På bordet står ett fat med fin samling av litt gammelt og nytt,
eller egentlig bare gammelt - men noe kjøpte jeg for lenge siden - og noe for ikke fullt så lenge siden;)


 Den søte sukkerkoppen var det egentlig lokk til, men selgeren klarte å knuse da da han skulle pakke det inn til meg... argh!! (..akkurat da er det litt dumt de ikke har mer på lager....)



Vi har innredning fra HTH, veldi fornøyde så langt.:) Håndtaka mangler fortsatt da... men det er ikke HTH sin feil;)


Vinduet ved vasken som jeg alltid har drømt om, med utsikt mot fjøset:)
Og den kule lampa kommer fra det gamle huset vi leide før.



 Oi, ei ensom julekule som har lurt seg unna bortpakkingen...


Fineste vasen jeg har! (eller er det egentlig en vase..?) Fikk den iallefall til bursdagen min, og den er bare heeeelt nydelig:)  

Ellers er vel stilen min den samme, og det er ikke alle tingene som er nye, selv om huset er nytt;)
Du kjenner kansje igjen disse muggene?

 (den til høyre er faktisk "ny" da..)

Nyeste boksen i samlinga, tror den og kommer fra det gamle huset vi bodde i...

Norgesglass brukes til alt, her til kubbelys og sølvtøy og blonde....)



I det minste èn snøkrystall som aldri smelter....:)


Også har vi en kaffi-/kosekrok på kjøkkenet og. Ved dørene ut til der som skal bli en liten terrasse.
 Her er det stort sett alltid opptatt



Nydelige lyngen som overlever alt!
(jeg har nemlig en som har stått i over ett år nå;))


Må bare få ønske dere alle ett godt nyttår og!!
Noen spennende forsetter ute og går?
Jeg skal iallefall prøve å ikke bli uvenner med internett igjen;)

- June -

2 kommentarer:

  1. Så artig at du blogger igjen June !
    Så lyst og trivelig det er hos dere :)
    Veldig fint med nytt og gammelt sammen .
    Koselig lysfat :)

    Klem fra Janne som gleder seg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  2. herlig å flytte inn i nytt hus:) Det er fint der, ser jeg, liker kjøkkeninnredninga:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett