Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 29. juni 2012

Fin læring:)

For en stund siden lette jeg rundt overalt etter fine alfabet-plakater til guttenes rom,
og gjerne med tall/ telling og..
Ville jo hatt på norsk for å få det "sjikkelige" alfabetet, men det fant jeg ingen plass,
de måtte jo være fine og vettu..:)
Så havna jeg inn på etsy , og ble helt forelska!
Der var så ufattelig mange fine trykk av både det jeg lette etter og av de skjønneste bambier og fugler og ugler og visdomsord og tulleord å uendelig mye aent og!




Så jeg bestilt litt derfra;)
Minsten fikk en skamskjønn så han kan øve seg litt på tellinga,
og en som bare er til pynt:)



"To love something is to give it room enough to grow"






Midlertidige olebrummgardiner kommer godt med denne nydelige solfyllte sommeren;)
Broderiet fikk han til navnefesten av en av verdens beste tanter.
Og målestokken brukes jevnlig så vi alltid skal vite hvor liten han har vært -
og hvor stor han er blitt ♡



Storebror fikk seg og finfine plakater -
det nærmer seg stygt bilder derfra og nå,pulten og senga er nesten ferdigmalte nå!
Godt å ha noe å gjøre inne og i høststormene..

Vi håper på bedre vær i juli eller hva??


1 kommentar:

  1. Såå fine;)Eg må nok og inn å mysa litt på etsy...;)Eva Janett

    SvarSlett