Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

søndag 24. juni 2012

Om den hvite fortsatt er hvit?

Jeg får noen spørsmål om den hvite sofaen både her og der..
Det var jo lettere før vi flytta tven, heheh, ett stort argument FOR hvit sofa var jo "men vi har jo tv-stue så det er jo der vi (ungene) sitter mest"..
Men det går fortsatt greit altså.
I tillegg til strengt kontrollert hånd- og ansiktsvask, så gjør vi det enkelt å greit sånn her;
(for av og til har jo de små veeeldig lyst å spise mens de ser på tv, og av og til har jo jeg lyst å la de få viljen sin og:))


Er jo bare ekstra stas med eget cafe-opplegg på gang:)


Møbler fra Ikea, bordet er gammelt og malt, krakkene nye og kule;)
Koppene har ligget nedpakket i 5 1/2 år! Fikk rydda dem inn fra garasjen for kort tid siden.
Mener å huske jeg fikk dem til bursdagen min, såpass nært før flytting at jeg tror ikke jeg rakk å bruke dem før de ble pakka ned engang.. :)
Legg merke til det kule runde teppet og foran hagedøra! Ett hekla loppisfunn:))

Ellers lurer jeg på om det er noe sommerslig noe plass her i Norge? ...i verden..??
Vi skulle ordne til hage og uteområdet nå vi, men det er jo bare regn, regn og atter regn...og kaldt..
Så det blir bare innerydding, er jo gøy det og men;) Første det var juni liksom, kunne vi jo fått brukt den solkremen...
Har mange innlegg på lur nå da, etter ryddinga;)

Ny uke, nye muligheter!:))














4 kommentarer:

  1. Så herlig å se barna får lov til å spise foran TVèn !!
    Det er en fin fin ting :)
    Lekkert cafè bord.

    Ha en fin uke som kommer June !

    SvarSlett
  2. Kjekk løsning:) Vi har også mye hvitt i huset,og det gjelder bare å ha rutinen i orden, ingen går fra bordet her før vi har tørket av hender og ansikt, mye er gjort med bare det :)
    Fin sommeruke til deg!
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  3. Heisan June
    Jeg synes det er så fint med hvit sofa, vi har det jo vi også og har hatt det hele tiden mens gutta var små. Jeg pleier å legge vattepper på setene og så spiser vi i vei. Mye lettere å vaske vatteppet enn sofatrekket.
    Kule de freshe turkise krakkene!
    Ingen sommer her; regn og blåst.
    Fin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Sol, men ingen sommer her....

    Har også gjort det slik med ungene i stua, men tv på kjøkkenet så forsvinner kveldsmaten fort !!!!

    Og ja, jeg har flere herlige stoffer å sy i ;-) så mulighetene er der.....

    Ha ei flott uke, NÅ er det ferie;-)

    SvarSlett