Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 5. november 2012

Kosekroken på biblioteket


Har vel lovet å vise litt herfra før..
 
 
 
så nå når jeg så temaet på månedens konkurranse på Nib;


 
KOS


 
 
tenkte jeg to fluer i en smekk;)
 
 
 
 
For etter at senga flytta inn hit, har den blitt en enda "større" kosekrok.
 
 
 
 
Lettere å nyte freden her, borte fra støy både fra kjøkken og tv...
 
  
 
 
 
 
Her ser dere to som koser seg


Med dette kaster jeg meg altså med i konkurransen, flere herlige kosebilder kan du se her.



9 kommentarer:

  1. for en nydelig seng. dette er nok min favoritt så langt :-)
    herlig kose krok !!
    lykke til med bidraget.
    Line

    SvarSlett
  2. Så utrulig herlig kosekrok,kjempeflotte seng og bord:)herlige farger du har brukt:)
    God natt til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fint sammensatt bidrag! La meg som følger, ses hos meg?

    SvarSlett
  4. Flotte farger sammen, hvitt, beige, brunt og støvet turkis. Den slitte nydelige senga topper alt.

    EVA

    SvarSlett
  5. Vakker seng! Skjønner godt at dette er en fin kosekrok :)

    SvarSlett
  6. Skikkelig koselig. Nydelige farger sammen. D

    SvarSlett
  7. Åhh den kosekroken er bare nydelig !! Lykke til:)
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  8. Her såg det virkelig koselig ut. KJekt med bøker, og den Bæsjboka er iallefall en slager her i huset...hehe

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig. Sengen var kjempe fin!

    SvarSlett