Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

torsdag 1. november 2012

Oktoberskatten vår

Minsten vår er en liten oktoberskatt 
 
 

 
Han er blitt 4 år.
Å det er ikke rusk!
 
Han er ganske mye større og tøffere enn før;)
 
 
Som stor gutt kan han selvsagt bytte batterier i sitt eget nattlys..
 
 
 
Han sørger for sitt eget varierte kosthold...
 
 
 
Mater lamma...
 
 
 
 
Han parkerer morfar sin firhjuling i garasjen...

 (hahaha neeeeida!;))



Men han klarer å pakke opp store gaver helt av seg selv...
 

 
 
Han klarer og å rydde opp i skogen etter at høststormen har stormet....
 
 
 
Han klarer faktisk å løfte og holde opp hele trær!
"Enkelt!" sier han bare..
 
 
 
Og han pynta selvsagt sin egen bursdagskake....
 
 
 
Men heldigvis er han ikke så stor ennå at han ikke hvisker hemmeligheter til apekatten sin og deler ut store, gode nattakyss 
 

 
 
Du beste av de beste, nydeligste av de nydeligste, herligste av de herligste
-Johannesen vår 
 
 
 






5 kommentarer:

  1. 4 årsalderen er ein herlig alder:)så flotte bilder av godgutten!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott innlegg, herlige bilder og fine ord...
    ble i skikkelig godt humør jeg nå:)

    SvarSlett
  3. Tihi;) jeg som har iiritert meg sånn over å måtte bevise at jeg ikke er en robot! så har jeg det selv!!!:(
    takk for tips! skal fjernes!
    takk også for fine ord:)

    SvarSlett
  4. Åh så fine ord om ein skjønne gutt!Må bare smile av dei tøffe bilda!

    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med en flott 4-åring! Så morsomt du hadde laget innlegget :)
    Ha en fortsatt flott helg!
    Ingrid

    SvarSlett