Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 24. april 2012

Lilla sofa!


Jeg har vært ute på låven med noen lilla spraybokser!
Jeg hadde som vanlig vanskelig for å bestemme meg for hvilken farge -
eneste jeg visste var at den ikke skulle være hvit eller sånn -
den skulle få en farge!
Så da storebror la sin elsk på lilla, ga jeg etter...
og vi bar kurvsofaen ut på låven.
Det måtte til litt flere bokser enn jeg hadde trodd
(jeg må få kjøpt enda en og fiksa litt her og der, men det får bli en annen dag;))


Kjøkkensofaen 


Jeg syntes fargen såg veldig knalsk ut med en gang, men når vi fikk den inn og på plass så passa den overraskende godt inn..
Synes den ble ett kult innslag i mitt ellers så hvite hus ;)




Ser den trenger litt mer spraying rundt forbi...




Hva syns du?

6 kommentarer:

  1. Stilig! Har sjøl tenkt på om det har gått an å gjør någe lignande me en sånn type stol me har. Måtte du gjør någe spesielt forarbeid? Å brukte du en spesiell type lakk? :-)

    SvarSlett
  2. Hei der! Takk for hyggelige kommentarer hos meg! Skapene på veggen bak spisestua ble hengt opp før vi fikk benken så de kunne gjerne vært litt høyere opp i forhold til å slippe og dunke hodet i dem hvis man lener seg bak. Det blir vel fikset på en vakker dag håper jeg:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Det er smashing fint med en lilla kontrastfarge:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Så stilig farge!
    Det er godt med litt farger til alt det hvite, har selv en grønn gammel sofa på kjøkkenet... Herlig til de middagslurene man får anledning til...

    finfin onsdag til deg!

    Nina

    SvarSlett
  5. Så kule farger...

    Se på min blogg...det ligger det en giveaway...den ligger her..
    http://brittklundli.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-britt.html

    Ha en fin helg forsatt..

    Britt.

    SvarSlett