Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

lørdag 7. april 2012

Selveste påskeaften:)

Og vi har faktisk fått gjort en hel del!;) Vi har..

..bakt påskekake nr.3! Denne ble en o`boykake i langpanne - så det holder ut påsken;)


..hatt gule egg til frokost, kokt med løkskrell i vannet.
 (og jeg kokte det ikke en time først og silte og så blablabla, jeg bare hadde skrell i vannet, og kokte egg på vanlig vis;))


..servert ungene herlige snacksfat ute:)


..pyntet enda litt mer;)


..reddet ranunkler fra båset som ikke kunne stå selv lenger:)


..kost oss med lanfredagpåsketaco;)


Med det supre serviset vi har fått av min søsters supersnille svigermor!! Er så glad i dette:) Og da hun sa de hadde brukt det til påskeservise, ble det jo helt klart at det måtte iallefall vi og gjøre - er jo både kult og kult;)





..fått skattekart av påskeharen, og funnet eggene!
 (og spist opp innholdet;))


..kost oss med borddekking mens vi traller litt ♡


..drukket kakao med marshmellows:)


Her er den søteste koppen jeg bestilte til lillebror mens han ennå låg i magen... Den heter "Lille Lykke" husker jeg, men jeg fant aldri igjen hvor jeg hadde bestilt den.. Og de hadde så utrolig mange fine kopper der husker jeg! Noen som vet kansje? Hadde vært veldig fint å funnet igjen den nettbutikken:)




..måttet forberede oss på det meste;)


..nydt en deilig påskeaftenlunsj med frokostbrød som mrs. hardy har lagt ut oppskrift på her:)



..og tatt imot en god del lam! Må få tatt med meg kameraet ut dit og snart så skal dere få se på de søte små:)

Hva har du gjort så langt i påsken? Alle planer blitt gjennomført..?

Påskeklem:)

1 kommentar:

  1. Mange koselige påskebilder:) Vi har vært hjemme, hatt litt besøk, tatt livet med ro:)

    SvarSlett