Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

torsdag 19. april 2012

Polaroids fra stua

Blitt helt hekta på PicMonkey, så lett at til å med jeg klarer finne utav det;)
Synes polaroid gir så kul effekt, så her kommer noen fra stua mi!



Den røde stolen og krakken som jeg sleit med meg hjem fra søppelplassen er helt fantastisk å sitte å varme seg i!
Her sitter jeg og brenner opp det gamle huset som vi har revet...



Og nyter synet av den 100 år gamle senga jeg har fått av mi kjæreste farmor







Med to store sofaer og + to sjeselonger som står inntil hverandre har vi nok av herlige hvileplasser..
Ser ut som ei skikkelig latmannsstue;) Men sannheten er at vi ikke ligger her så mye (som vi burde..)


Ett forhekla syltetøyglass er koselig å brenne telys oppi:)





Kurven med pledd er igrunnen bare til pynt, men yogamatta og boka er ofte i bruk  


Snart kommer litt fra minsten sitt rom, det ligger forsåvidt klart her så.. må bare trykke på knappen:)

Husk GiveAwayen min! Alle er velkomne til å delta:)
Trykk HER for å trekke lodd;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar