Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 13. april 2011

Award:)

Snilleste Giraffmamma har gitt meg denne awarden!

Har du isje vært innom bloggen hennas? ..så må du få fingen ud altså!! Hu får meg t å le så eg grine - å d e isje bare ein gang eg har vist diverse blogginnlegg fra hu t venninne eg har på besøg;) Å isje bare e hu løyen - hu e og kreative så bare d å vise di nydeligste, herligste bildene:)

Så d at eg fekk denne awarden av akkorat deg Giraffmamma - d va ganske stort for meg d:) Tusen takk søde du:)

2 kommentarer:

  1. Den fortjente du!
    Takker for skryt :)
    Spennende å følge med på huset ditt,
    litt av et prosjekt, det ser så fint ut!
    Ha en god påske!
    Vi blogges ;)

    SvarSlett
  2. gratulerer med award:)
    God påske:)
    Klem fra Trine.)

    SvarSlett