Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

mandag 4. april 2011

Tenke på tapet...

Der e jo bare så mye fint å velga i! Å eg syns at d blir såpass mye lyst m alle innerveggene lyse, lyst golv å tag, lyse møbler å store kvide vindu - at eg ska isje ver redde for å setta litt farge på iallefall någen av ytterveggene! (Bare isje mannen sette seg på bagbeinå då;)) Har isje komt så langt ennå at eg (me) må bestemma meg (oss) for akkurat ka m ska ha kor - så nå bare kose eg meg å kikke å drømme...;)

Va i ein butikk å såg på lørdag, mn va så domme å isje skreiv ner di eg likte best (så konne eg jo søkt itte di å funne di på nett), mn eg fant nå någen inne på Wallpapers from the 70s - så her kan dåkke få se litt ka eg lige;) Veldi domt at eg isje fekk t å få bildene større...bare to av di så blei brugbare igrunn.. (någn så vett koss eg kan få di større?) Mn uanz, skamfine tapeta:)) Disse to barnetapetane e jaffal di finaste eg har funne t nå, så ska se di havne på kversitt rom t småtassane mine <3 Go natt:)

5 kommentarer:

  1. Så kjekt at det e litt liv her inne hos deg igjen da snuppa!
    Har savna deg vettu :o)

    Dårlig med bloggerunder hos meg for tida da, for eg e i symodus :o)

    Så masse flotte tapeter og så langt dåkke har kommt inni huset da!
    Det blir flott ja! Og digga spesielt den trappa-murt gitt!

    Så spennande å følga med!
    Masse lykke te videre med bygging og inredning :o)

    SvarSlett
  2. spennende og utfordrende å finne tapet i jungelen av nydelige tapeter:) de du har funnet er smashing fine alle sammen:) Blir fint og deilig å få ferdig huset:)
    Husker den første kvelden og natta i nytt hus jeg:) det er 21 år siden., men husker den herlige følelsen som om det var i går:)
    Lykke til:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fine tapeter, mye å velge i skjønner jeg, det er ikke så lett når hele huset skal tas på en gang. For noen år siden totalrenoverte vi et hus så bare ytterveggene sto igjen. Og så skulle det velges alt fra vasker og blandebatteri til lamper og veggfarger osv. For en jobb! Og så har en jo alltid et budsjett å forholde seg til.... Men moro er det nå lell! Kos deg med å velge tapet.
    Blir spennende å se hva du lander på :) Lykke til!

    SvarSlett
  4. hei husbygger! Du har fått en award inne hos meg :)

    SvarSlett
  5. Sikkert ikke dumt med en tapetsert vegg elelr to - setter litt mer farge på tilværelsen:)

    SvarSlett