Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

søndag 3. april 2011

Litt fra innsiå..:)

Itte forespørsel fra Giraffmamma (hehe- elr at eg endeli fekk m meg kamera opp i huse;)) komme nå litt bilder fra inni huse! Nå bjunne d å nærma seg innflytning altså - å guri så m glede oss!!

Trappene e på plass, å di e støypt av husbonden sjøl samen m ein så har sjikkeligt greia på sånt;)

Her står eg i den stora stuå å ser inn i den litla, hehe, d står på tegningen som "biblioteke", mn m får se ka d blir t.. foreløpigt har m isje så mange bøge..;) Blir jærna helr ett yoga-rom:) Har sitt meg ud ein gulblomstrete litt retro-vintage tapet eg tror vil jør seg godt på ytterveggene her inne <3 (samma ka romme ska brugas t:))



Fra stuå å mod kjøkkene...



Litt udsikt fra d eina kjøkkenvindue:)



Spisedelen i kjøkkene
e allerede tatt i brug;)



Oppe på lofte:)
Innganga t soverommå, å døre ud t luftebalkongen. Alle innerveggene i huse e plata m ferdigmalt panelplate i caffe latte. Så ska ytterveggene malas eller tapetseras, e redde d blir mye tapet altså, for der e jo sååå mye fint!:)) Va å bladde litt i ein butikk igår å fekk opp pulsen litt ja;)



Her blir d plass t ein lidn tv-krog å litt for ungane:)



Her e eg inne på vårt rom:) Dør ud i gangen å inn t badet, og bag den veggen så stikke ud der høyre e walk-in-closete mitt;))



Va litt sånn spøkelsesaktig stemning i morres i tågå <3



Å meg å ungane har gått tur å tatt masse fine bilder å kost oss idag, kansje d blir mer fra d imårå:) So long:)

5 kommentarer:

  1. Heisann :) Så gøy å se bilder fra ny huset ! Dette blir et stort og flott hus . Blir artig å se huset under utvikling ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Oj for et hus!
    Så stort og for en fin utsikt!
    Det ser utrolig bra ut, blir spennende å se når dere er kommet litt lenger. Alltid kjekt med før og etter bilder, man glemmer fort hvordan det var, så ta mange bilder.
    Takk for titten og heldige du!
    :)

    SvarSlett
  3. Gøy at det går fremover!! Og litt slitsomt med småbarn og bygging...det vet jeg alt om:-)
    klem♥

    SvarSlett
  4. wow så kjekt å se inni!
    tipper du er i høygir etter å få flytta inn!!
    blir braaa!

    SvarSlett
  5. Takk for d:) Ååååå ja d e superkjekt!! eg kløøøør i heila meg:))

    SvarSlett