Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

fredag 20. april 2012

Minsten sitt rom

Den hvite murveggen har blitt friska opp med noen wallstickers fra Kreaktiv
(og i vinduet står altså ikke påskepynten nå lenger,
 jeg tok bildene da men fikk problemer med opplastningen..)






Sengen kjøpte jeg på loppis for en 50-lapp:))
Har gitt den ett strøk maling og limt på to wallstickers.   
Nattbordet er kjøpt billig på Fretex, og med litt maling og nye knotter ble det godt som nytt:)



Lyslenke og batteridreven lyslykt fra IKEA er perfekt som nattlys:)
Og krakken er til meg når nattasangen skal synges
♫♫♫


Denne søte ugla har gutten min lagt selv i barnehagen


Bamsene holder senga varm hele dagen


Lampa i taket hadde jeg når jeg var liten.
Veldig koselig når ting blir tatt vare på så en kan bruke det igjen til egne barn.
...derfor er høgaloftet mitt stappa!;)


Jeg kjøpte to 2x2 hyller istedenfor en med 6 hyller, da kan jeg lettere variere (+ det var billigere;))
I vinduet har vi teipa opp ei lita vimpelrekke fra Søstrene Grene:)


Uroen ble kjøpt på Egersunds Julemarked når han var baby, og henger fortsatt over senga for den er så fiiin,
er vel kult med fly?
Jeg tenker iallefall at den kan henge i mange år til  


Storebror sitt rom tror jeg jeg venter med å vise til det har blitt "oppgradert",
han er jo skolebarn nå til høsten!
Så jeg har en gammel pult og ett malingspann stående her og litt forskjellig på gang med det rommet...
Godt minsten er liten litt til:)

Ønsker dere alle ei finfin helg!
Her blir det bryllupsfeiring i morgen:))



PSST! Bli med på giveawayen min! Trykk her for å trekke lodd:) 

6 kommentarer:

  1. Så koselig det var der inne :)
    Jeg likte så godt den ugla !!
    Og nydelig sengtrekk :)

    Kos dere i helga og til lykke med bryllupsfeiring :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så fint rommet blei!
    Kule polaroidbilder og :o)
    Eg har nettopp oppdaga PicMonkey. Blir nok litt leking med meg og framover tenke eg.

    Ha ei strålande helg snuppa!!!

    SvarSlett
  3. Å, så stilig!!! Likte spes. godt sengå, nattbordet og uroen med treting :)) Du e flinke June!

    Klem

    SvarSlett
  4. For et fantastisk rom!! Så mange fine detaljer og så stilig innredet!!
    God helg til deg:-))

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  5. Hei høpp!

    Så gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!

    Herlig barnerom med flotte detaljer:)

    Nyt søndagen!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  6. Så fin lampe!
    Kjempefint å kunne bruke ting fra man selv var barn! :) Har masse på lur sjøl:)
    Så sjarmerende ugle :)

    SvarSlett