Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

torsdag 1. juli 2010

Ka sjedde?



Huske for ett par dage siå, ein kvell, m satt ude å spiste jordbær, så me jo ofta jør på sommaren, så ofta så muligt faktiskt... Elske jordbær, me fløde å sukker på, eller vaniljesaus, eller vaniljekesam, eller ingenting... søde goe jordbær e någe av d besta så fins <3 På ein solskinnsdag --- ennå bedre <3

Kor va eg, jo, me satt ude å spiste jordbær, meg å ungane. Di hadde storkost seg me å hoppa fra tilhengeren. Stas d, når den står parkerte udføre. Den e isje så store å høge altså. Leon hoppte sjøl, han e jo så store - å galen;) Å Johannes sto på d lågaste å venta overraskane tolmodigt på at storebror sko komma å holda han i håndå så han og konne hoppa, han e heldigvis litt redde så han e isje fullt så galen så Leon.. jaffal isje ennå... :)

Ja der va me altså, hadde vært sol å fint heile dagen, varmt å godt, heilt sånn d ska ver på sommaren. Ungane ska kunna trø i crogså å springa ud itte middag, isje någe behov for hverken jakka eller hue...

Så spurte Leon om isje me kunne spisa ude? Jo klart m kunne d:) Eg jekk inn å fant fram skåle å skjeie, glass å karaffel m iskaldt vann, skål m jordbær å banana - heiv oppi någen drue og så d sko bli nok. Så dekkte m på ude å bjunte å spisa.

Så kom pappa kjørane på traktoren, han hadde vært oppe m någe vann t sauene, så då måtte me jo bort t veien å vinka han inn, sånn at han og kunne få litt - fysta han kom forbi;) (me har d litt travelt m saue å huse å sånn så han styre me d mens eg føle meg litt som ei aleinamor t tie, derfor d jærna hørtes litt sånn ud og nå;))

Joda han kunne isje motstå oss då, d va jo d perfekta bilde på kossen sommaren ska ver <3









så..KA SJEDDE???

2 kommentarer:

  1. Ja,,,, eg e fryktelig spente eg vertfall!

    SvarSlett
  2. sommarkrimmen på junes blogg;) lure igrunnen eg og.. kor blei solå av? e sommaren øve allerede før ann nesten har bjunt lixom?

    SvarSlett