Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

tirsdag 20. juli 2010

Plutseligt sommerferie

Ja, då va me her - sommerferien har begynt! Travle tie me husbygging å alt, så eg kjenne me har nesten isje ti t d..



Men uansett så e d herligt:))(må bare isje kjenna så godt itte;)) Late dager når alle har fri, pysjen på sofaen på morningen å goe, lange frokosta..
Me bare kose oss <3



Imårå drar me på ferietur, den e isje så sprege i år, ska på hyttå i Lyngdal å ein tur i dyreparken, åså ska me på Kaptein Sabeltann show. D har me isje vært på før, å jett om der e to små så glede seg t d!?!?! Johannes går rundt her å har lagt seg t ein sjikkeligt onde latter å svinge me sverde sitt - "HAIYAH!".

Ellers i regne kjenne eg at eg må ha någe å jør, inne. Så idag handla eg kule, retro stoffer så eg ska sy lappeteppe t Leon av:) Glede meg t å ta fatt på d når m komme jem ijenn fra ferieturen! Komme vel t å sitta oppe itte frustrerte ikvell å bjynna kjenne eg meg sjøl rett;)

Håpe alle dåkker og nyde ferien, om der alti e kjas å mas - å regn! <3

3 kommentarer:

  1. Takk for hilsen!!!
    Gled deg til Sabeltann show, det er flott for voksne også!!
    klem

    SvarSlett
  2. Samboeren var med vår eldste (4år) på kapteinsabeltann show i år og de syns det var kjempegøy begge to! :) Gled dere!!
    Jeg var hjemme med minsten, så det får bli min tur neste år, hehe!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder - og den badestampen ser jo helt nydelig ut :)
    Kaptein Sabeltann er veldig fint - har vært der for noen år siden
    med mine to største gutter. Vi storkoste oss - kjempefint for oss voksne også. Gled dere!

    Klem

    SvarSlett