Fru Usken

Fru
Usken
Interiør - Gøy på landet - Hobby

onsdag 7. juli 2010

Loppis-hyllå:)

Hyllå kjøpte eg på loppemarked for ein hundrelapp. Den va sjikkeligt røe, sånn hytterøe.. Itte litt pussing såg den sånn ud:



Så malte eg å pusste å malte, fekk mannen med på å henga ann opp på kjøkkenveggen, så va d bare for tingå å flytta inn:)
(Legg merke t den originale, kule retrotapeten;) gu d va herligt å få någe kvitt på veggen!!)



Fysta eg holdt på å pussa opp kjøkkene (d føles nemligt som om d e nettop d eg har jort), så skifta eg stoff på magnettavlå og, nå fekk ann ett lyst ett m polkadotta, I like, I like <3







6 kommentarer:

  1. Hei June:)
    Utrolig kjekt å lese på bloggen din. Du er jo så utrolig flink! Veldig koselig du har det:)

    SvarSlett
  2. du e nå så søde grete:) kjekt å vida at någen lese vettu fysta eg blogge!;)

    SvarSlett
  3. Blei knallfine den hyllå der!! Såg kje ut som an hadde någe potensial te å bjynna med, men du får det te du vettu.
    Keep up the good work :D

    SvarSlett
  4. nei, d e løye ka litt kvidmaling jør:)

    SvarSlett
  5. Såå fin den ble :))
    Ja, det er virkelig utrolig hva litt hvitmaling gjør!

    SvarSlett
  6. takk for d:) ja - d e rein magi;)

    SvarSlett